سديم سديم .

سديم

توليدكننده لوريل اتر سولفات

اسپن 20 -سوربيتان مونو لائورات

قيمت اسپن 20

شركت بازرگاني تيناكم سوربيتان مونو لائورات يا همان اسپن 20 را از كشور مالزي و هلند، وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بشكه هاي 200 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد اسپن 20 با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

ناتامايسين

واردكننده ناتامايسين

شركت بازرگاني تيناكم نگهدارنده ناتامايسين را از كشور چين با برند FOODCHEM، و آلمان وارد مي كند. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد ناتامايسين با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

ناتامايسين نگهدارنده‌اي طبيعي و يك تركيب ضد ميكروب طبيعي است كه نام ديگر آن  پيماريسين بوده و جهت كنترل كپك و مخمر در صنايع غذايي استفاده مي‌شود.  ناتامايسين پودري - كريستالي با رنگ سفيد متمايل به زرد، بدون طعم و بو مي باشد. اين ماده در حالت كريستالي بسيار پايدار ميباشد. اين محصول از كشت ميكروبي استرپتومايسس ناتالنسيس كه نوعي باكتري موجود در خاك است، تحت يك فرايند كنترل شده تخمير حاصل ميشود.  ناتامايسين در قياس با هر گونه قارچ كش مجاز در صنايع غذايي بيشترين دامنه ي فعاليت را در برابر قارچ ها و مخمرها دارد. اين ماده به عنوان يك عامل ضد قارچ در بسياري از كشورها و اصولاً جهت كاربرد سطحي در پنير و فرآورده هاي گوشتي و لبني كاربرد دارد. به ويژه از آنجا كه ناتامايسين تأثير بازدارندگي روي باكتري ها ندارد، براي استفاده در محصولاتي كه مستلزم فرآيند رسيدگي طبيعي باكريايي هستند، بسيار مفيد مي باشد. به طور كلي، ناتامايسين با اتصال به استرولها باعث ممانعت از سنتز ارگوسترول و از هم گسيختگي غشا و در نتيجه تراوش مواد به بيرون از سلول و مرگ سلول مي شود. اين ماده در مقادير خيلي كم فعاليت بازدارندگي وسيعي بر روي طيف گسترده اي از كپكها و مخمرها داشته، همچنين از سنتز مايكوتوكسينها جلوگيري مي كند.

كاربرد ناتامايسين

كاربردهاي رايج ناتامايسين

  رايج ترين كاربرد اين ماده به عنوان نگهدارنده در توليد پنير، ماست ، دوغ و همچنين صنايع گوشتي و سالادهاي بسته بندي شده است.  ناتامايسين مي تواند تقريباً تمام مخمر ها و كپك ها را كنترل نمايد؛ اما بر باكتري هاي فعال، ويروس ها يا ساير ميكروارگانيسم ها تاثيري ندارد. نكته عطف اين ماده اين است كه بر روي عطر و طعم محصولات هيچگونه اثري ندارد. اين فـرآورده در محصولات مخـتلف صنايع غذايي از جمله انواع فرآورده هاي لبني، نوشابه ها، آبميوه ها، فرآورده هاي گوشتي، غذاها و پودرهاي آماده و غيره مصرف دارد.

 

فارسي

اسيد استيك Acetic Acid

اسيد استيك، فروش اسيد استيك خوراكي، قيمت استيك اسيد شازند

شركت تيناكم آمادگي دارد ضمن دريافت سفارش‌هاي مشتريان عزيز ، اسيد استيك مورد نياز صنايع مختلف را بهترين قيمت و بهترين كيفيت تأمين كند و در سريع‌ترين زمان ممكن به‌وسيله سيستم حمل‌ونقل مطمئن به شهرهاي مختلف ارسال نمايد. قيمتهاي استيك عرضه شده توسط اين شركت هميشه پائين ترين قيمت است و مي‌توانيد ضمن استعلام قيمت، با قيمت اسيد استيك ساير اشخاص حقيقي و حقوق ديگر مقايسه نمائيد.

نام هاي ديگر: اتانوئيك اسيد، جوهر انگور، جوهر سركه، اسيد اتيليك، اسيدمتان كربوكسيل، هيدروژن استات
فرمول شيميايي : CH3COOH
بسته بندي : تانكر 25 تن، بشكه 220 ليتري، گالن35 و 60 ليتري
خواص فيزيكي : مايع بي رنگ يا كريستال ترش با بوي مشايه سركه - تركيبات خالص زير 17 درجه سانتي گراد جامد است. بيشتر به صورت محلول آبي استفاده مي شود.

كاربرد اصلي اسيد استيك در توليد استات وينيل تكپاره (VAM) است. بين ۴۰ تا ۴۵ درصد از اسيد استيك توليد شده در جهان، به مصرف اين كاربرد مي‌رسد. استات وينيل مي‌تواند به استات پلي وينيل يا ساير پوليمرها، پوليمريزه شود كه اين مواد در رنگها و چسبها كاربرد دارند. توليد جهاني آنيدريد استيك يكي از اصلي‌ترين كاربرد است كه بين ۲۰ تا ۳۰ درصد از توليد اسيد استيك در جهان را به مصرف خود مي‌رساند. از ديگر كاربردهاي استيك اسيد در توليد اتيل استات، حلال ها، نساجي، به صورت سركه به عنوان چاشني غذا و تهيه انواع ترشي مي توان اشاره كرد. اسيد استيك رقيق به عنوان افشانه براي از بين بردن قارچهاي گياهان بكار برده ميشود. اسيد استيك گلاسيال در صنايع شيميايي در توليد فيلمهاي عكاسي، توليد پلاستيك پلي اتيلن تري فتالات (PET) استفاده مي‌شود. هم چنين به عنوان ماده واسطه در توليد استات وينيل كه تركيب مهمي در توليد چسب و رنگ مي‌باشد، و به عنوان حلال در توليد مواد معطر مصنوعي كاربرد دارد.

 

فارسي

لسيتين

واردكننده لسيتين صنعتي, خريد لسيتين پودري, فروش لسيتين مايع

شكل ظاهري: مايع و پودري
بسته بندي: بشكه 200 و 204 كيلوگرمي
ويژگي امولسيون سازي و روان سازنده (چرب كنندگي)
لسيتين يك واژه يوناني و به معني زرده تخم مرغ است دليل اين نامگذارين، وجود مقدار زياد لسيتين در زرده تخم مرغ و كشف اين ماده براي بار اول در زرده تخم مرغ بوده‌است.  گياهخواران بايد در نظر داشته باشند كه بخشي از لسيتين خوراكي استفاده شده در مواد غذايي نيز از چربي حيوانات گرفته مي‌شود. به عنوان امولسيفاير از لسيتين براي كاهش مقاوت سطحي آب و‌تركيب بهتر روغن‌ها با آب و چربي در مواد خوراكي مانند شكلات‌ها، بستني، مارگارين و مايونز بهره گرفته مي‌شود.
زمان افزودن لسيتين بسيار مهم و حياتي است. يك قسمت بايد در ابتداي كار افزوده شده و مابقي در آخر. در تهيه شكلات اين دستورالعمل از نفوذ لسيتين به درون ذرات كاكائو جلوگيري ميكند. در بعضي موارد مقدار كمي از لسيتين قبل از ريفاينر به مخلوط تركيبات اضافه ميشود تا به فرآيند نرم كردن كمك كند اما باقيمانده آن قبل از اتمام عمليات كونچ كردن، اضافه  ميشود اين روش باعث ايجاد حداكثر سياليت شكلات يا پوشش تركيبي با حداقل محتواي چربي  ميشود.  لسيتين غير اكسيدي در مواد غذايي مورد استفاده قرار مي‌گيرد. همچنين در آماده‌سازي مواد غذايي و مواد غذايي نيازمند به يك امولسيون سازي يا روان‌كننده مورد مصرف مي‌باشد. در صنعت شيريني سازي، كاهش دهنده چسبندگي مي‌باشد. لسيتين كنترل كننده ميزان شكر و شكلات‌ها است. در خمير و نانوايي كاهش دهنده تخم مرغ و چربي است و در پايداري تخمير، افزايش حجم، حفاظت‌هاي سلول‌هاي خمير مايه زمانيكه منجمد است، كمك مي‌كند.

فارسي

سديم لوريل اتر سولفات

سديم لوريل اتر سولفات چيست- قيمت سديم لوريل سولفات

ظاهر فيزيكي: مايعي كاملا ويسكوز بدون رنگ
بسته بندي: بشكه هاي 110، 160، 175، 200 كيلوگرمي
خلوص:  با غلظت هاي 30 و 70 درصد موجود مي باشد.
برند سازنده: اين محصول ساخت كشورهاي ايران و مالزي مي باشد.
سديم لوريل اتر سولفات به عنوان شوينده دراكثر محصولات بهداشتي سر و بدن بكار برده مي شود. اين ماده يك تركيب شيميايي امولسيون كننده، پف دهنده، تسريع كننده انحلال و كف كننده بوده كه از آن در صنايع شويندگي، مواد غذايي و صنايع رنگرزي استفاده مي شود و از جمله مواد فعال كننده سطحي آنيوني در توليد شامپوهاي سرو و بدن مي باشد. اين ماده در اكثر مواد تجاري شوينده ها مثل مايع ظرفشويي و پاك كننده هاي صنعتي ( كف شورها، مايع كارواش، برطرف كننده روغن ) و در بيش از 90% مواد بهداشتي و پاك كننده بدن از قبيل خمير دندان، صابون، شامپو، كرم و لوسيون، مايع كف كننده و پاك كننده و جز مواد اوليه آرايشي و بهداشتي و دارويي است. تگزاپن بدون نياز به نرم كن توانايي بهبود رش قلم در رنگهاي پلاستيك را داراست .

فارسي

پودركاكائو

قيمت فروش پودر كاكائو

فروش پودر كاكائو - واردكننده پودر كاكائو تركيه

شركت بازرگاني تيناكم محصول پودر كاكائو را از كشور تركيه بار برند  آلتين ماركا در دو گريد تيره s9 و روشنs8 و كشور هلند با برند كارگيل وارد مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 25 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد پودر كاكائو با تناژهاي مختلف با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

فارسي

زغال فعال (كربن اكتيو)

زغال فعال

نامهاي ديگر: كربن اكتيو ، charcoal Activated
كشور سازنده: چين- مالزي- سوئد
گريدهاي محصول: آرايشي، دارويي، غذايي، تصفيه آب، تصفيه هوا
زغال فعال به گروهي از مواد كربني با پوكي و سطح داخلي بالا اطلاق مي‌شود كه به‌دليل مساحت داخلي قابل توجه، ساختار پوك و منفذي، ظرفيت جذب بالا، قابليت فعال‌سازي مجدد سطح و همچنين قيمت پائين در مقايسه با جاذب‌هاي غيرآلي مانند زئوليتيك، مادهٔ منحصربه‌فردي مي‌باشند.
  از كاربردهاي اصلي زغال فعال در تصفيه آب ها ( آب شرب, آب آكواريومها, آبهاي صنعتي), از نظر رنگ و بو و طعم، رنگزدايي از قند و شكر، بازيافت طلا،  بهسازي رنگ و طعم در نوشيدني ها و آب ميوه ها  استفاده در دستگاههايي مثل: تصفيه كننده هاي هوا, خوش بو كننده ها, تصفيه كننده هاي صنعتي و… توليد راه خود را به مصارف خانگي و آرايشي باز كرده، مدتي است كه صابون ها و ماسك هاي صورتي كه براي درمان پوست مورد استفاده قرار مي گيرند، رنگ تيره اي به خود گرفته اند. اين رنگ به لطف همين ماده يعني زغال فعال شده ايجاد مي شود.

كاربردهاي زغال اكتيو آرايشي

سموم و ذرات ريز زيادي در طول روز به منافذ پوست ما مي چسبند و آن را آلوده مي كنند. زغال فعال به اين منافذ متصل شده و مانع اتصال اين مواد آلوده به پوست مي گردد و سبب پاك شدن و روشن ماندن پوست مي شود. همچنين اين ماده با لايه برداري سلول هاي مرده ي پوست، آن را شاداب تر مي سازد. زغال فعال سبب ايجاد تعادل در چربي پوست صورت شده و مانع جوش زدن بدن و صورت مي گردد. بنابراين بهتر است افرادي كه پوست چرب دارند، يك يا دو بار در هفته از زغال فعال به عنوان ماسك صورت استفاده كنند. 
توجه "استفاده ي بيش از حد آن ممكن است سبب خشكي زياد پوست شود"
مسواك كردن دندان‌ها با اين زغال فعال‌شده‌اي كه به خميردندان خود اضافه كرده‌ايد، با تشكيل جرم مقابله كرده و لك‌هاي روي دندان‌ها را از بين مي‌برد. زغال فعال‌شده را به تمام بخش‌هاي دهان خود بماليد و بعد آن را تف كنيد. اين كار باعث مي‌شود باكتري‌هايي كه باعث بروز بوي بد دهان مي‌شوند، از بين بروند.
اگرچه به هنگام استفاده از زغال فعال‌شده به عنوان مكمل خميردندان زياد براي شما جذاب نيست.
مي توان براي تقويت و بهبودي موها از زغال فعال استفاده كرد. با قرار دادن زغال فعال بر روي موها مي توان آن ها از شر گرد و خاك و چربي اضافه خلاص كرد. شما مشتريان عزيز مي توانيد در فواصل زماني مشخص در هنگام استحمام يك قاشق پودر زغال فعال را به شامپويتان اضافه كنيد. هم چنين زغال فعال با زدودن آلودگي ها، علاه بر پاك سازي موها باعث حجيم شدن آن مي شود و شوره سر، قرمزي و خارش پوست سر چرب را درمان ميكند. با مخلوط كردن كمي از اين ماده با شامپو، خود را از شر اين مشكلات نجات دهيد.
فقط به ياد داشته باشيد " استفاده ي زياد از زغال ممكن است باعث خشكي بيش از حد موها شود."
براي ساخت ماسك پاك‌سازي صورت، يك قاشق چاي‌خوري زغال فعال‌، يك قاشق چاي‌خوري گلاب ، يك قاشق چاي‌خوري ژل آلوئه‌ورا و ¼ قاشق چاي‌خوري نمك دريايي را با يكديگر مخلوط كنيد. اين مخلوط را تا زماني كه مواد كامل با يكديگر تركيب شوند، هم بزنيد. ماسك را روي صورت خود بگذاريد و منتظر بمانيد تا خشك شود. سپس آن را بشوييد.

فارسي

سوربيتول

واردكننده سوربيتول

شركت بازرگاني تيناكم محصول سوربيتول را از كشور هند، آلمان و فرانسه مي نمايد. شما مشتريان گرامي ميتوانيد اين محصول را در بسته بندي هاي 250 و300 كيلو گرمي با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به دليل واردات مستقيم از ماخريداري نماييد. جهت كسب اطلاعات در مورد اين محصول و خريد گلوسيتول با تلفنهاي شركت  تماس حاصل فرمائيد.

سوربيتول  يك قند الكلي است كه در بدن انسان به آهستگي متابوليزه مي‌شود و به دوشكل وجود دارد. سوربيتول پودر شده جانشين ساكارز مي شود و به عنوان ملين استفاده مي‌شود و سوربيتول مايع جايگزين شربت گلوكز مي شود. . قدرت شيرين‌كنندگي اين محصول 60 درصد ساكاروز است. اين ماده به صورت طبيعي در بسياري از ميوه‌ها و سبزيجات وجود دارد و به طور تجارتي از احياي گلوكز تهيه مي‌شود. غني ترين منبع سوربيتول دانه هاي سماق كوهي است همچنين در آلو سياه، سيب، گلابي و هلو نيز وجود دارد. اين محصول يك شيرين كننده مي باشد و به آساني در آب حل مي شود و در مقابل حرارت پخت با ثبات است و چون جاذبه الرطوبه مي باشد به عنوان يك نرم كننده بافت مورد استفاده قرار مي گيرد. جذب اين ماده از مجراي گوارش بسيار ضعيف است.
سوربيتول توسط هيدروژناسيون كاتاليتيكي دكستروز بدست آمده و شيرين كننده بسيار مناسبي براي توليد محصولات غذايي با قند كم است. اين ماده، شيرين كننده فساد ناپذيري در مقايسه با ساكارز است . تشكيل اسيد لاكتيك از اين پلي اول به طور قابل توجهي كمتر است و كاهش PH روس سطح دندانها را به طور فوق العاده اي كمتر مي كند بنابراين  ميزان PH  را به مقداري پائينتر از مقدار بحراني كه مرحله پيدايش پوسيدگي است ، پائين نمي آورد(۷/۵=PH). اين ماده به طور موفقيت آميزي در صنايع دارويي و روغنهاي مو و پوست و در محدوده وسيعي از كاربردهايي غير از كاربردهاي غذايي استفاده مي شود. استفاده از اين محصول در صنايع شيريني سازي مثل شكلات ، مخصوصاً شكلاتهاي تخته اي كه مصرف دارويي دارند ، بسيار مهم است. پودرهاي سوربيتول به شكلهاي مختلفي مي توانند استفاده شوند خواص پودري آن به ميزان تراكم پذيري و در مورد قرصها به ميزان سختي، ميزان بهم فشردگي و زمان حل شدن و مقاومت در مقابل نگه داري بستگي دارد. سوربيتول مثل بيشتر پلي اولها توسط ارگانيسم بدن انسان به عنوان ماده مغذي استفاده مي شود بامصرف گلوسيتول ذخيره گليك
برچسب: ،

امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ تير ۱۳۹۶ساعت: ۰۸:۵۶:۴۷ توسط:شيما موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :